annisoldum Az uyuduğunu yazmışsınız. Muhtemelen az uyuduğu için yorulmuştur. Yorgun olan bebek de uykuya geçmekte direnir. O yüzden bebeklerin yorulmasını beklemeden uyutmak gerekir.
Bir de doktor dişinin yakın zamanda çıkmayacağını söylese dahi sancısı çok daha öncesinde başlıyor. Bebeğinizin diş sancısı da olabilir. Bu kadar uzun ağlamalarda bi tedagil verin isterseniz 🦋