Mavi1602 3 gündür test yapıyorum 1i belli belirsiz silik çıktı erken gebelik testi bu gün adet gecikmemin 3. Günğ 1 kaset 1 normal test aldı iksiinide yaptım 10 dk sonra banyoya geldim erken gebeliği nehatif görünce ağlamaya başladım çıktım aradan 1 saat geçti normal kaset testi alıp atıcaktım bi baktım bu şekilde şimdi ben hamilemiyim değilmiyim anlamadım
Mmeelliikkeee Mavi1602 kimyasal olabilir canım , pozitif var ama 3.gün gecikmede daha belirgin olurdu . Bence beta değerin çok düşük yada geç döllenme. Kanda belli olur genelde 6-7.gün kanama başlıyor kimyasalda
subrk Mavi1602 adetiniz 3 gün geçtiyse baya belirgin olmalıydı. Çok silik gözüküyor .Bence yok.Isterseniz pazartesi kan verin sağlık ocağında kesin sonuç alırsınız.Ya da 4-5 gün bekleyip tekrar test yapin
eayy Mavi1602 bu teste göre var gibi ama elinizde test varsa tekrar yapın derim hakkınızda hayırlısı olsun
belcatanaltan 5 dakikadan sonra test geçersiz oluyor. aradan zaman geçince sonuç negatif olsa da çift çizgiye dönebiliyor. 5 dakika içinde çıkan sonuç geçerlidir.
zynpee Testte ilk başta gördükleriniz doğrudur. Aldığınız ürünün kutusunun üzerinde bilgilendirmesi ne kadar süre sonra çıkan çizgilerin doğru olmadığını yazması gerekiyor Eğer ilk yaptığınızda silik ise düşük olabilir hormonlar