oylesinebiri__ ben de öyleyim sırf bu yüzden pantolon giymeyi bırakacak gibiyim galiba çünkü tunikler aşırı kısa arkayı bile örtmüyor aynı şekilde pantolon boyları da çok kısa ve dar bol paça yok benim istediğim diz kapağına yakın tunik altına da bol paça pantolon başka türlü rahat edemiyorum tesettüre dahil bulmuyorum kendimi bu da değil ama en azından daha bol hani birkaç sayfa buldum uzun tunik onlar da çok yaşlı işi 25 yaşındayım yaşıma uymuyor