Selinsu Bebegim 50 gunluk hergun dalin sampuanla yikiyordum saçını vücudunu. Heryeri kizarik benek benek oluyordu yediğim bisey alerji yapiyo diye dusundum ama 4 gündür yıkamadım kizariklik kayboldu dalindenmis megerse. Hangi sampuani aliyim sizce?
Mom0870 Selinsu mustela kullanıyorum ama biraz pahalı babys green var organik deterjanını kullanıyorum ama şampuanı Konak artırdı canımm dalinde çok kimyasal var. Mustela bebe yağı ve şampuan güzel sadece zor durulanıyor. Minoris te güzel diyenler var. Dalin unibaby çok kimyasal içeriyor
Cyln Selinsu mustela kullanıyorum. Şampuan ve olayon olarak. Pahallı ama çok da uzun vadede gidiyor.tavsiye ederim
MHMA Selinsu Mustelanin setini aldım iyiki dediğim şeylerden tavsiye ederim. Hem içeriği temiz hemde 8 aydır kullanıyorum baya gidiyor