Seherr_ Geç kalmamışınız 1 yaş ideal diyor doktorlar ama, sizinle de yatmasın ben beşiğinde yatırıp yanımda sonra 1 yaşında odasına geçirdim ki emmemiz devam ediyordu. Öncelikle kararlı oldum odasına geçirince ağlar ağlamaz hiç yanıma beşiğe almadım, ninni söyledim pişpiş yaptım ve gün içinde odasında vakit geçirdik, oyuncaklarla oynadık öyle alıştı kızım