Birkaç gündür farkettim ki elleri sürekli ağzında sürekli huysuz bende normalde gün içind eemzik vermezdim hatta ellerini ağzından çeksin diye emzik vermeye baslamıstım ama hiç dişe yormamıstım neyse bugün baya fazla yapmaya başladı ağzından salyalar akıyor önü hep ıslanıyor kaç defa üst değiştirdim önlük de takmayı sevmediği için ve anladım ki diş çıkarıyor galiba azı dişleri yada köpek bilmiyorum anlayamadım ama cok huzursuz uyuyamıyor yani uyutuyorum geri uyanıyor napsam geçer şimdi pratik ateşi olmadığı için ilaç vermek istemiyorum ama versem mi calpol