Ssssraa Rabbimin büyüklüğünden, onun merhametinden, affediciliğinden yana hiç şüphem yok ama şartlar doğrultusunda bir erkeğin 6 tane kadınla evlenmesini hak gören dinimin; annesiz babasız bir çocuğa anne baba olunması konusunda bu şekilde bir yaklaşımının olması bana garip geliyor. Arapça bilmem anlamam belki arapçasında farklıdır ama türkçe meailde mi bi sıkıntı var acaba 🤨