yagmurum12 Miniminimini tek taktik sabır ve zorlamama.. Kaç kaşık yemek istiyorsa ıkadar verin.. İstemediği yerde siz de bırakın.. Ben kızıma vitamini yüksek yiyecekler yapıyorum en azından az da yese faydasını görsün diye..