Yesilanne97 Kızlar 7 buçuk aylık olduk hala sallama durunca uyanıyor, hamak beşiktede ayakta da memede de işlem bitince uyanıyo ve çok uyuyan bi bebeğiö var gece gündüz sallıyom bırakınca ağlıyo sallıyorjm hemen geri uyuyooo çok yoruldummmm
Sumre0681_ Yesilanne97 çünkü sallamak bi nevi bayıltma halidir, internetten sallamanın zararlarına bi göz atarsanız neden hemen uyandığını anlarsınız. Kendi fikrim budur yinede sallayarak uyutanlara saygı duyarım 👍🏻
Sumre0681_ Yesilanne97 Net bişey söyleyemem ben hamileyken zararlarını öğrendiğim için hiç alıştırmadım hatta yatağın sallama aparatlarını bile taktırmadım gaz problemlerinde kucağımda gezdirerek uyuttum zor oldu ama şuan rahat ediyorum hemde en sağlıklısı sallanmaması. Kitap okuyabilirsiniz çeşitli yöntemler vardır yavaş yavaş kademeli olarak azaltarak bıraktırabilirsiniz