mamaci bayram nedeniyle yaptık 3 ay 5 günlüktü arabamızla.trafik le 13 saat sürdü yolculuk öldüm valla kucağa alışıksa malesef zor oluyor benim kızım çok sıkıldı durmadı onun dışında mamasını ver uyut o şekilde gecti eğer emziriyorsan örtü lazım benim kızım örtüden nefret eder emziremedim de trafik dolayısıyla arabalar dibimizdeydi.birde puseti de sevmiyor benim kızım ondan zorlandım