Anneler ben bi post açmıştım bebeğim hep ağlıyor herşeye ağlıyor diyor 2 ay 5 günlük. Mama içiyor maalesef. Mama yerken bi amuda kalkmadığımız kalıyor. Gün geçtikçe iyi olacağına daha kötü oluyor🥹🥺🥺 doktorumuz kaka testi yaptı mama alerjisi için çıkmadı ama yinede denemem için özel alerji mamasından verdi oğlum asla sevmedi içmek istemedi bende aç olduğunu düşünüyorum içmediği için ve daha bugün başladık ne yapmam lazım yardım edin fikir söyleyin lütfen