Kızlar 20 aylık kızım var kahvaltıda olsun yemekte olsun çok düzgün yemiyor aylardır 9,5 kilonun üzerine çıkamıyoruz 41 hafta doğdu doğum kilosu 2,825 ama hastaneden 2,600 le çıkmıştık benim yapımda çok zayıf ondan kaynaklı mı yoksa ben mi düzgün yetemiyorum anlayamadım ne yapıyorsam bir türlü kilo almıyo 5 dkka yernde durmuyo çok hareketli ve bu arada ben de hamileyim🥹 tecrübelerinizi bve fikirleriniz çok kıymetli