Kızlar kızım sanırım Nezle oldu bayramda memlekete gitmiştik hava değişiminden olduğunu düşünüyorum bugün Sık sık hapşırıyor yediğini de kusuyor memlekette de kusmaya başlamıştı ama dün ve bugün daha çok kusmaya başladı burnunu temizliyorum ama hırıltı gitmiyor hastaneye götürsem ilaç verirler mi dün serum suyuyla burnunu temizlemiştim sonra hırıltı oluştu çocukta burnunda sümük mü kaldı anlamadım bu arada ben de biraz hasta gibiyim boğazım acıyor çocuktan nasıl uzak durabilirim emzirmiyorum mama yiyor sağmaya çalışıyorum sütümü ne çıkarsa artık