Kızlar göğüs kabı kullanıyorum her seferinde bayağı süt birikiyor günde toplasan 20 ml civarı gelir ben şırıngayla çocuğuma vermek istiyorum annem verme tiksinir diyor. Bazen sağımla bile o kadar çıkaramıyorum. Bebeğim 19 günlük emzirme + mama ile besliyorum zaten sütüm az onu bari vereyim diyorum. Siz veriyor musunuz kapta biriken sütü?