ceyoz Bebeğim dört günlük sütüm geliyor aslımda ama tam tazzikli değil ve göğüs ucu çok çıkmadı çıkartıcı aldım ama bebeğim gögsğne gelince ağlıyor almak istemiyor sizce bede yanlış pozisyondanmı ne gibişey yapmalıyım alması için emzirmek istiyorum
duyguhntr ceyoz diğer nem ucun çıkıksa onu ver yavaş yavaş tutturmaya çalış ağız ve çene kasları henüz gelişmedi o yüzden sinirlenip alamıyor olabilir sabırlı ve sürekli vermeyi dene uyurken dene emzik kullanıyorsa ağzından çek memeni ver
newmommyyyy Sakın emzik biberon verme . Sürekli vermeyi dene sabırlı ol eğer yspsmıyorsan hastanedeki emzirme heöşiresi ya da sağlık ocağındaki hemşireden destek al
ceyoz newmommyyyy şükğr dediğiniz gibi yaptım ve işe yaradı emiyor ama bu sefer kilo kaybı var dediler yani 10 günlük daha biraz endişelendim ama sarılığı filan çıkmadı şükür
newmommyyyy ceyoz sevindim . Emdikce kilosunu yakalar inşallah. Sarılığı yoksa demekki o ilk sütünü iyi almış :)