Aselzade Ben omzuma alıyorum 2 pat 1 sıvazlama aşağıdan yukarı yapıyorum. Zaten 10dk bi emiyor bi gaz alıyorum dinleniyor sonra tekrar aynı memeden devam ediyoruz.
Hepsi bitince de başını kalbime hizalıyorum.Gazını çıkartırken hep ayakta hafif sallanarak yaylanarak yapıyorum, bazen sadece yaylanma bile yetiyor gurklamasına.
Gaz henüz midedeyken çıkartılırsa kolay olur,çıkartılmazsa bağırsaklara iner ve sancı yapar ossurmaları daha zor zaten 🙁