Kızlar 2 buçuk aylık bebeğim var ve doğduğundan beri emmiyor ben hep sağarak vermeye çalıştım ama en fazla 90 çıkıyordu. Sonra da araya hastalığım girdi üç hafta kadar süt veremedim ve sağamadım sütüm de haliyle çok azaldı 10 bile çıkmıyor. Ne yapmalıyım ya da yapabileceğim bir şey var mu? Çok mu geç kaldım artırmak için. Bir yandan da o kadar üzgünüm ki keşke böyle olmasa diyorum.