oseninyengenyengen Kullananlar memnunmusunuz sacima dalga turu sekil vermek istiyorum farkli onerilede acigim
NaimeYilmaz oseninyengenyengen Islaktan kuruya düzleştiricisini kullanıyorum çok memnunum kışa şekillendiricisini de alıcam araştırmıştım epey memnuniyet oranı yüksekti, bakalım birileri yazar belki bana da iyi olur :)
Marianne oseninyengenyengen airwrap olanını kullanıyorum. Çok memnunum. Saçlarım dümdüz normalde, önden biraz saçımı kıvırıyorum, kurutma olarakta memnunum, kafa derisini yakmıyor. Kızım ikimiz ortak kullanıyoruz
gulsahh0 oseninyengenyengen ben de airwrap kullanıyorum normalde boyatmadan önce saçım doğal düzdü ben arada dalgalı yapıyordum şimdi ombre yaptırdığım için çok yıprandı ve normal kurutsam bile aşırı kabarık bakımsız duruyor o yüzden 5 dk da şekillendiriyorum mutlaka her gün elim gidiyor çok pratik
oseninyengenyengen Marianne 2 arkadasim aldi birisi pratik degil diyo kullanmiyo digeri memnun kararsiz kalmistim bende tesekkur ederim🥰
oseninyengenyengen gulsahh0 bende dun boyattirdim en azindan daha saglikliymis o yuzden dusundum tesekkur ederim 🥰
Marianne oseninyengenyengen baya pratik. Sabah işe giderken yapıyorum. Hızlı bir şekilde hallediyorum ve hemen şekil alıyor.
Sadeturkkahvesi oseninyengenyengen yok düz değil hafif dalgalı ve normal bi saç saat bile değil kalıcılığı
oylesinebiri__ oseninyengenyengen ben tesettürlüyüm ama evde saçımı yapmayı seviyorum shrak ve Dyson bu iki marka aklımda Dyson fiyat olarak yüksek
oseninyengenyengen oylesinebiri__ sharki bende gordum ama baslik iki tane var dalga yapmak icin o kismi anlamadim ikisine bir ihtiyac olsa takip cikaricaz ya sicak olmuyomu o kisim bide sogumasinimi beklicez🫣