Merhabalar 🌸
Bebeğim 29 aylık öfke nöbetleri, sinir krizi geçiriyor. Dışarı çıkmak istediğinde, istediği olmadığında ağlama krizlerine giriyor. Kendisini yere atıyor, eline aldiği şeyi fırlatıyor bizlere vuruyor… Bu durumu yaşayan var mı? Dönemsel bir durum diye düşünüyorum ama delirmek de üzereyim… Geçiyor mu🥺