Benim bebeğimde solu emmezdi ben de sol göğüste sıkıntı var kavrayamıyor sanıyordum hastanenin emzirme danışmanına gittim ilk seferde tutturdu kadın ve uzun süre emdi kızım fırsat bulursanız siz de gidin. Sonrasında kavga da etse memeyle alıştı şu an sıkıntımız yok şükğr. Bir de ben önce sağı veriyordum emmeye aktif devam ederken solu veriyordum o an emme kuvveti yerinde olduğu için tutuyordu