ayse088008 2 bucuk aylık bebek memeden hiç içmedi hep binerondan şimdi içmesi iyice azaldı gündüz 3 saatte bir 70-80 zor içiyor gece çok uyuyor uyandıramıyoruz 5 saati rahat buluyor 80-90yine zor içirip hemen uyuyor niye böyle napıcaz
ay_adengunes ayse088008 ben 2 aydan sonra uyandırmadım doktorum elleme uyusun demişti. 7-8 saat uyuduğu oluyordu bir sorun olmadı şu an 6 aylık
gmsek ayse088008 Canım bebeğin artık Yenidoğan değil 2 saatte bir emzirmene ya da beslemene gerek yok geceleri.Benimde doktorum eğer uyanmıyorsa 6-7 saat uyuyabilir artık demişti.Tabi sen doktoruna danış yinede .Uyuyorsa ne güzel algıları açılınca bu seferde uyumuyor diyeceksin😊
ayse088008 ay_adengunes ama benimki meme almıyor biberondan içiyor ve biberon reddi de başladı biraz içip bırakıyır doktor en geç 4 saat uyut en az90 ml içmeli dedi ama içmiyo 😖
ay_adengunes ayse088008 atak haftasında olabilir canım o dönemlerde beslenme reddi olabiliyor. Kilosu normalse doktorlar uyandırmayın diyor. Benim doktorum aç olsa uyumaz ortalığı yıkar uyuyorsa toktur demişti
ayse088008 ay_adengunes biraz kilosu az ilerliyor dedi saglık ocagındaki hemşire doktor iyi diyor bilmşyorum ki önceden 120 bile içiyordu şimdi 70-80 anca hiç kilo almaz ki böyle
efulum Benimde kısım doğduğundan bu yana meme almıyor sağıp ilk 20 gün sırıngayla verdim sonra biberona geçtik aynı sorun bende de var beslenmeyi azalttı 90 içmiyo son iki gündür emmeyi hiç kabul etmiyo sizinki neden emmedi