Biz de bunu oğlumuzla tahminen 26-27 aylıkken falan yaşadık, akıl almayacak saçmalıklara neredeyse sinir krizi geçiriyordu, her gün yaşanmamasıyla beraber yaklaşık 1:30 ay böyle bir süreçten geçtik, merak etmeyin ama daha uzun ama daha kısa, bu süreç geçecek, sonra daha önce duymadigim üç yaş sendromu diye bir şeyi şimdi yaşıyoruz, 31. ayı gibi başlamıştır çok daha nadir oluyor ama çok daha hafif yani sinir krizine gidecek durumlar değil ve daha bilinçli olduğu için bir şeyleri anlıyor.
2 yaşa Çözüm gerçekten olabildiğince sakin kalıp geçmesini beklemek, (konu kontrolmüş bu arada, yani kendileri kontrol edecekler) kesinlikle inatlaşma tavsiye etmiyorum ama olamayacak net bir şey varsa yine sakin kalarak net bir şekilde onun olamayacağını yumuşakça söylemek gayet etkili , daha doğrusu çözüm değil krizin daha büyümesini engelliyor. Üç yaş sendromu ise benim anladığım her şeye hayır deme şampiyonluğu gibi bir şey. Krize doğru gitmese de sıklığı ile yoruyor. Hepsi geçecek merak etmeyin. Kriz anlardaki sakin liman olma halimiz hem şu an hem ilerisi için ona çok kıymetli. Hepimize kolay gelsin.