4 aylık bir bebeğim var. Kulakları biraz kepçe görünüyor ve ileride bu nedenle zorbalığa uğrayabileceği konusunda endişeleniyorum. Eşimin kulakları da kepçe, ayrıca görümcemin de bebekliğinde kulakları böyleymiş ancak zamanla düzelmiş.
Yine de bu konuda erken dönemde yapılabilecek bir şey var mı merak ediyorum. Benzer bir durum yaşayan veya bilgi sahibi olan var mı? Tavsiyelerinizi paylaşırsanız çok sevinirim.