vera09 yenibir kayınvalidemin başını ağrıttım ya akrabalarıda beni bekliyor ne yapayım ya sıcak ama 😅😅😅😅
yenibir vera09 o zamana kadar çok sıcak yok ya temmuz ağustos sıcak oluyo ben olsam gelirim akşamları çok güzel oluyo 🥰
yenibir vera09 şuanlık 27 derece bence rahat olursunuz 😍ortalara göre çok sıcak olur İstanbul güzel gel bence cnm korkma sadece yol insanı yoruyo
vera09 yenibir artık yapacak birşey yok dişimi sıkıp gelcem iki çocukla 😀teşekkür ederim desteğiniz için 🥰