Merhabalar arkadaşlar
Bebeğim 12 günlük geceleri hiç uyumuyoruz daha ilk bebeğim olduğu için çok tecrübesizim 2 saatte bir emzirmem gerektiğini biliyorum ama biz emmeye başladığımızda gece 1 de başlayıp 3 buçuğa kadar devam ediyoruz arada duruyor tekrar devam ediyor tam uykuya daldığı zaman yatağına koyunca tekrar ağlamaya başlıyor ve emmek istiyor sezaryen doğum olduğu için dikişlerim ağrıyor çok şükür gaz problemimiz yok rahat gaz yapıyor hatta hiç gaz çıkarmak için bir şey yapmıyorum o sütekli gaz çıkarıyor gündüzleri uyuyor ama geceleri asla uyumuyor hep meme de kalmak istiyor ne yapmam gerek normal mi bu anlayamıyorum artık uykusuzluktan duramıyorum napacağımı bilmiyorum bu arada 2800 doğdu sarılık vardı hafif düzey doktor artık bilirubin normale inmiş dedi güzel beslenmiş dedi ama ben artık kendimi sadece emzik olarak görüyorum