Bende çocuğumun resmini paylaşmıyorum, Hamileliğim boyunca da paylaşım yapmadım. Ama buradaki amacı yanlış anlamışsınız siz.
Ben kendimden diyeyim, çocuğumun yüzünü takip eden kişilerden saklamıyorum, o algoritmadan saklıyorum.
Eğer dikkat ettiyseniz arşiv bölümüne girdiğinizde Bi yazı çıkar karşınıza “meta paylaşılan görüntüleri yapay zeka geliştirmede kullanacaktır.” diye..
Ben çocuğumu ordan saklıyorum, o medyanın kurucusu bile kendi çocuğunun yüzünü paylaşmıyor siz düşünün.!
Sokakta meta yok, algoritma yok, yapay zeka yok.
Biz sokağa çıkınca insanlar" aaa dur çocuğunu çekip paylaşayım" demiyor.
okula gidince maske takacak halimiz de yok! Ha bu arada akrabalar çekecek olursa paylaşmamaları konusunda da uyarıyı alıyorlar bizden.
Ve inanın o fotoğraflar hiç iyi yerlerde kullanılmıyor bununda çok fazla yaşanmış örneği var.
Hamileliğim de de paylaşım yapmadım, ilk 5 ay sıkıntılıydı bende zaten, bide ben karnımı göstererek fotoğraf paylaşmayı sevmiyorum(yapana saygım var lafım yok)…
O yüzden insanları bu şekilde yargılamayın.