1995nsv Alparslansmother Çünkü bazı insanlar hayatlarının gösterişini yapmayı sevmez :) ve sosyal medya da pis niyetli insanlar çok fazla, Müge anlı bile tv de sürekli çocuklarınızı paylaşmayın diyor, bilinçli insanlar da aynı şeyi söylüyor. paylaşana da saygı duyulur paylaşmayana da sizin bu konu üzerine bu kadar kafa yormanızda ilginç geldi bana
Gzdzeynep Alparslansmother ben de pek foto paylaşmam internete yüklediğimiz hiçbirşey silinmiyor kötü niyetli insanların önüne düşer sapkın sitelere farklı şekillerde konar diye korkuyorum mesela. Büyük kızım arada paylaş diyor o zaman paylaşıyorum kendi izniyle. Hatta videolar çekiyor evde youtube a atalım diye ama şuan bunları yüklemeyelim sen büyüdüğünde istersen kanalına yüklersin diyorum.
minnakanneyim Alparslansmother dışarı çıktığımızda en fazla 5 10 kişi görüyor ama internet ortamı öyle değil herkes görüyor bir birine gösteriyor flan bu devirde ortam o kadar kötü ki ben çocuğumu paylaşmak istemiyor zorundada değilim paylaşan nasıl özgürse paylaşmayanda o kadar özgür
Minel-inannesi Alparslansmother internet ucu bucağı olmayan bi çöplük. Daha çok değil 6ay geçmedi Epstein dosyaları manşetleri süslüyodu. Dışarda fotoğraf çekilenleri gördüğüm zaman yakınlarına yaklaşmıyorum bu kadar basit. Benim etrafımda hayatımla alakalı kim neyi bilmesi gerekiyorsa o kadar bilir. Her anımı paylaşmaktan keyif almıyorum. Paylaşanlara saygı duyuyorum ama ben tercih etmiyorum.
ZeydsMom Alparslansmother o zaman paylasanlara da paylasmayanlar gormemis desin bilmem neler desin. Ne alaka yani. Ben mesela oglumu hep paylasdim. Ama kizimin yuzunu paylasmiyorum. Kimseye de resim atmiyorum izin vermiyorum. Gecen dogum gununde video kolaj paylastim bir tek. Ama genelde ya paylasmam ya da yuzu gorunmeyen tarzda fotograflar paylasirim. Kimse bana neden paylasmiyorsun disarida goruyorlar zaten diyemez. Bu benim kendi kararim kendi verecegim bi karar ve ilgilendirmez. Herkes nasil istiyorsa oyle yapar oyle yasar. Neden birisi birseyi sizden farkli yapinca hemen bi tepkiler yani.
Tubanurrr Alparslansmother insanlar hayatını sosyal medyada yasamiyor hayat sosyal medyadan ibaret değil nazar değil ama kendi kararlarını verebilecek yaşta olmadıkları için internet ortamında çocuklarımin fotoğraflarını paylaşmiyorum mesela zorda olmuyor hiç bir sürü fotoğraflarını çekiyorum ani olarak sadece paylaşmiyorum hayat sosyal medyadan ibaret değil
accountant Alparslansmother bende mümkün oldukça paylaşmıyorum ama yüze emoji koymayı aşırı saçma buluyorum o zaman niye koyuyosun yani hiç koyma 😂
nisven Alparslansmother bende paylaşmam instagramda kızımı hamileyken aileme 5 aylıkken söyledim doğuma kadar bilmeyen bir sürü insan vardı tercih meselesi gerek görmüyorum
Alparslansmother nisven hahhaa komiksin sen esinin ailesine kaynanaya soyledin mi emin ol herkesin haberi oluyo aninda sen bilmiyolar san
Muallaaa nisven evet bnm de evimi arababi çocuğumu çoğu kimse bilmez . Bilmemeleri daha hayırlı olan var olmayan var
eddyy Alparslansmother hayır, dışarıda benim yanımda olup anlık görülmesi başka bir şey dijital ayak izinin sonsuza kalması başka bir şey hanımefendi. Ayrıca pedofili hastalarının baktığı sapkın görüntülerin çoğu sosyal medyadan toplatılma.
zynpee Kişisel verileri korumak istiyor olabilir. Nitekim çocuk bunu anlayıp iradesini kullanabilecek durumda değil. Sosyal medya internet deryası, büyük bir mecra ve içinde iyi olduğu kadar kötü insanlar da var. Saygı duymak gerekiyor. Ortam güvenli değil
Muallaaa zynpee bnde sevmiyorum fotoğraf paylaşmak ne demek diye düşünürsek sürü psikolojisi o paylaşti bende paylaşayım isteği geliyor (eskiden bendede olurdu ) Sonra riya gösteriş oluyor insan göstermek istiyor Yeni aldığı fincan tabağı kıyafet gibi gibi Yani bunlar paylaşmak için sebebler desek Birde paylaşmamak için sebebleri düşünürsek daha çok . Boş iş açıkçası
ggrqnitt Alparslansmother ben beneğim doğunca isimli kapısını atmıştım sadece hoşgeldin oğlum diye. Benim hamileliğimden hayatımdan yakın çevremin haberi var zaten ama instagramda dışımın dıdısının elinin altında olmak bana rahatsız edici geliyor. Bu da bakış açısı kimin ne niyetle baktığını bilemem ve sokağa çıkarıyorum çocuğumu evet insanlar görüyor evet ama anlık bakıp geçiyor ya da an bittikten sonra bitiyor. Herkesin bakış açısı farklı bana bu doğru gelir size yazdıklarınız ama kimsenin başkasının hayatını eleştirme hakkı olmadığını düşünüyorum. Herkes kendine göre doğru olanı yapıyor isteyen paylaşır isteyen paylaşmaz . Yargılamayın .
Tubanurrr Alparslansmother hanfendi herkesin kayınvalidesi sizin ki gibi değil benim kv dem asla söylemez mesela
Alparslansmother Tubanurrr eminim oyledir oglunun cocugu oluyo soylemeyecek mi senden korkup saklayacak sanki ne seysiniz ya siz saklamaya devam edin emin ol herkese fotosunu gosterdi kaynanan
didoece Siz paylaşıyormuşsunuz. Kime ne dimi? E paylaşmayan ya da emoji koyandan da size ne? Siz herşeyinizi istediğiniz gibi paylaşınca sorun yok da diğer bir kişi yine tercihine göre paylaşınca ya da paylaşmayınca sorun mu oluyor? Komik…