natalia31 merhaab benim büyük kızım west sendromu 6 aylıkkem teşhis kondu şu an 7 yaşında.. acil şifalar dilerim. Bize teşhis konulduğunda bu hastalık ile ilgili çok araştırma yapmıştık pek duyulmuş bir şey değildi o zamanlar ama şu an çok sık görüyorum kesin west mi çocuğunuz. Biz çok şükür atlattık gibi bir şey 6 ayda 1 kontrollerimiz. Kızım gayet sağlıklı çok şükür. Aklınıza takılan bir şey varsa sorabilirsiniz seve seve yardımcı olurum zor bir süreç geçirdik bizde ve o dönemlerde aynı durumda olan annelerle görüşmek bana çok iyi gelmişti