Merhaba arkadaşlar . Yakın zamanda ailecek termal otele tatile gideceğiz . Açık büfe olacak . 15 aylık oğlım yumurta alerjisi var şimdilik. Genel olarak tecrübesi olan önerisi olan var mı? Baston bebek arabamız var hafif normal bebek arabası travel var . Tek uyku yapıyor. Ne önerirsiniz?
Ara öğünleri nasıl ayarlamalıyım? Çevrede market de var. Evden neler yapabilirim. Şimdilik 2 gün düşünüyoruz eğer bebekle geçirirsek bir gün daha kalma planımız var duruma göre.
Dikkat etmem gereken ya da önerisi olan anneleri dinliyorum.