Hanımlar selam, 40 kontrolümde doktor zlynda önerdi. Hamilelikten önce qlarista kullanıyordum çok memnundum ama o emzirirken kullanılmıyormuş. Şuan içmeye başlayalı tam 1 hafta oldu ve kanamam geldi. Yani adet mi oldum ara kanama mı nedir bu anlamadım. Ben qlarista içerken son 2 hapı içince adet olurdum. Bu niye böyle yaptı. İlacın yorumları hep ara kanama yaptı diyenlerle dolu. Sizden kullanan başına böyle bişey gelen var mı tecrübelerinize ihtiyacım var. Ayrıca karın ağrısı da var. Ara kanama karın ağrısı yapar mı?? 🌸🫶🏼