motheroflions Devlet veya ozel onerilerinizi tecrubelerinizi paylasir misiniz 5 yas icin kres mi direk mantikli yoksa ilkokulda devam edebilecegi ilkokulda baslamak mi cok kararsizim
myarenb motheroflions ne taraftasınız bilmiyorum ama ben altkaynarcadayım. 2 senedir özel eren anaokuluna gidiyor kızım oldukça memnunum.
Mom0008 motheroflions ben alışması açısından önce özel yaz okuluna gönderdim sonra devletin anaokuluna başladı peşine böyle daha iyi oldu çünkü özelde peşinde sürekli birileri olacak devletde kendini idare etmeyi öğreniyor
motheroflions simseklivekalpli evet buda mantikli geliyor ama okullar konusunda cok daha kararsiziz devlet ve ozel cok secenek var