hindilisalam Bebeğim 12 ay 10 günlük yürümeye başladı ama elinden tutunca ya da çevresinde durunca güzel yürüyor tam olarak bağımsız ne zaman yürür biz düşecek diye bırakamıyoruz herkes bırakın diyor denedik oyuncağının üstüne çok kötü düştü bunu nasıl aşacağız
suheyla92 hindilisalam yavas yavas asacak cocuk ustelemeyin tutmak istiyorsa tutun. Kendi istedigi zaman birakacak zaten.
hindilisalam suheyla92 biliyorum da bel sırt kalmadı kimsede ne zamana kadar dayanabiliriz diye düşünüyorum 🥲😂
Always-be-happy_Always-smile @“hindilisalam”#p38995604oğlum 18 aylık 10. ayda başladı yürümeye ama 14 ayını tamamladıktan beri daha bi süratli gidiyo yürümüyo resmen koşuyo tur bindiriyo geleceğin yerli Usain Bolt’u 😅😅