zahide_729 19 günlük bebişin yeni yeni dünyaya alışmaya çalışıyor karnından başka bir dünyaya geldi ve yavaş yavaş uyumu sağlayacak evet büyük çişini yapar günlük 40 ından sonra değişir her 2 saatte bir beslenmeye ihtiyaç duyar ama ilk zamanlar çok acıkırlar ben hiç uyuyamıyordum ilk 20 gün gözümü bile kırpmadan bekliyordum acaba nolucak diye birde yan yatır sürekli sağlı sollu emziğe alıştır birde avent in emziğini al yeni doğan ı uykuya geçiş anında hemen yapıştır ağzına alışsın ama sende aç bırakma 2 saatte bir emzir hadi inşallah yarar bu bilgi iyi geceler