Kızlar merhaba bebeğim 5 ay 5 günlük oldu ama hala gaz sancılarıyla uğraşıyoruz. Denemediğim yol kalmadı. Kimyon gaz damlaları probiyotik damla karın masajı her şeyi yaptık fayda etmedi. Kakası mukuslu gürültülü ve hep ishal diye alerji testi verdik derisine yapıldı. kivi Antep fıstığı susama alerjisi çıktı kestim yine düzelmedi testte çıkmayanda alerji yapar dedi doktor süt ürünleri yumurta tavuğu kestim ama bebeğim hala gazlı. Relactaz damla kullandık o da etki etmedi. Geceleri uykusundan sürekli uyanıyor gazdan dolayı çok sesli gaz yapıyor sürekli. Hep bagırıyor hep huzursuz sürekli kucağımda bebek arabasına kanguruya bile binmiyor sürekli ıkınıyor ıkınmaktan makat çatlağı oluştu krem kullanıyoruz gaz çıkarınca da ağlıyor gazıda kötü kokuyor zaten ne yapmam gerek lütfen bana bir öneri verin. gastroenterolojiye gidin diyen oldu ama ne yapabilirim