Kızlar oğlum 13 buçuk aylık istemediği şeyleri çığlıklarla ağlayarak ifade ediyo bu aylarda sizinde bebekleriniz böylemi çığlıkla anlaşıyoruz ama babayı görünce daha çok ağlayıp çığlık atıyo daha nazlı oluyo en ufak bişeye bile çığlık atıyor tükendim 😫