Eşimi 4 nisana kadar ücretsiz izne çıkarmışlar maaşları da yatıramıcaklarını söylemişler belki bu süre uzayadabilirmiş ben gerçekten anlam veremiyorum ev sahibine ne dicem evimiz var 1+1 tek katlı kiracıya kayınbabam çıkmasını söylemişti geçen ay şimdi oda cıkıcakmı bız burda durdukça borç birikiyor elde avuçta yok şaşırdım kuzular ben kiracıyla nasıl konusucammm bizim kiracı ama muhataplar hep kaynımmm kayınpederim ne dicem şimdi kayınpederime kiracıya nasıl konuşsam ?