gunesinannesiiii İki aylık olacak yarın zaten bi dünya stres yaşadım bestlak alıyorum o da eh işte napacağım ya napacağım napacağım yetemiyorum gibi hissediyorum sanki hayatımı tam anlamıyla ona adayamıyorum yani zamanımı gibi hissediyorum yani ne anneler var acaba diyorum ben mi yapamıyorum süt değil sadece konu zor dönemden geçiyorum bebeğimle alakası yok kafam allak bullak bende hele şu son bir haftadır anlatamam yaşdıklarımı şimdi de sütüm bitti ben mi yapamıyorum eğer sütüm de giderse bağımız gidecek gibi ne yapacağım acil taktik verin nasıl çoğalır neler yediniz içtiniz ekstra süt getiren damla çay bişi önerin
fistikannesii gunesinannesiiii öncelikle sakin olun ve sakin kalmaya çalışın inanın bebeğinizle aranızda bağ süte bağlı değil onu 9 ay siz taşıdınız sizi daha karnınızdayken hissetmeye başladı hiç emzirememiş bir sürü anne var bu çok normal. Ben o dönemler sık sık gece beslemesi yapıyordum sütüm böyle çok arttı ve solgar brewest vitamin kesinlikle öneririm şuan kullanmıyorum artış sağlayınca bıraktım. Bol su ve uykuyu söylememe gerek yok onlar zaten olmazsa olmaz. Bebeğiniz acıkıp uyanmasa bile siz alarm kurup kalkın memeye alın 1-2 çekip uyur ama yinede meme uyarılır
yusufmoms27 gunesinannesiiii üç çocuğumu da mama ile büyüttüm yanlış anlama senin adına tek değil buna çok denk geldim çünkü emzirmek bitince bağ bitiyor o zaman mama veren annelerin çocukları ile bağı yok mu Eğer sit artırmaya gelirse konu kuru incir hoşaf kuru dut kaynatıp içersen güzel süt yapıyoe
onaytugba gunesinannesiiii annelik asla yetmeyeceğini düşündürüyor insana ama inanın yetiyorsunuz şunları düşünmeniz bile bunu göstergesi. Herşeyi kafanıza takmayın çünkü ne yaparsanız yapın olacağına varıyor. Bazen sütinüz gelmiyor bazende bebek Red yapıyor ayrıca emzirmeyen anneler anne olamıyor mu ? bağ kopmaz kopamaz ki o sizin bebeğiniz, sizin canınız. Benimde Sütümün gelmediği de oldu meme reddi yaşadığımda hepsi bir şekilde geçiyor ilerliyor ve atlatıyorsunuz,alışıyorsunuz.Her zorluğu aştıkça bunu da atlattım diyeceksiniz emin olun. Sütünün gelmesi için stres yapmayın Bol bol su ve sulu şeyler tüketin,malt içecekleri de işe yarıyor bir de balık tüketin sütü ciddi arttırıyor.
mommyshark1567 gunesinannesiiii arkadaşların yazdığına ek olarak papatya çayı ve kabak çekirdeği 🌺 Bir de sımsıkı sarılın evladınıza ten tene temas 🥲 korkma tatlı anne stres yavaşlatır ama kesmez hemen, sakin ol lütfen ilk olarak 🤗
milenamavi Bulgur, kayısı incir dut hoşafı, tahin pekmez, yeşillik, sulu meyveler meyve suları bende en hızlı süt getiren yiyeceklerdi
suheyla92 gunesinannesiiii kuru dut yiyin emziren anneler icin malt icecegi icin ben sut azalinca bunlari tuketiyordum geliyordu hemen ama baginizin buna bagli oldugunu dusunmeyin hayir hic emziremeyen anneler var. Siz iyi olmalısınız ki bebeginiz iyi olsun gerekiyorsa destek alin 🙏
mihrasina gunesinannesiiii humana steal tea anne çayına ben Bestlak damlatıyorum beraber içiyorum bol bol su için normaliz neyse 1-⅕ litre fazlasına çıkın ve zaten en önemlisi stres yapmayın ve uykusuz kalmayın
gunesinannesiiii mihrasina bana eczanedeki adam ikisini beraber kullanma dediği için çayı içmeyi bıraktım sadece bestlak içiyorum bi zararı olur diye korktum
hilalgkc01 gunesinannesiiii Marketlerde maltana içecek var alkolsüz malt içeceği çok güzel birde e bebekte kurabiye var ben iki doğumumda da kullandım ve çoğu kişiye tavsiye ettim onlarda da çok işe yaradı
gigiss88 Yiyerek içerek sütünüzü ancak desteklersiniz ama istediğiniz artışı alamazsınız. Sizin düzenli olarak sağım yapmanız lazım süt gelmese bile bol bol sağım yapın günde 8-12 kez. Emziriyorsanız da her emzirme sonrası 15 dk sağım yapın ve sakin olun inanın kafaya taktıkça daha da azalııyor sütünüzün artacağına inanmanız kendinizi buna ikna etmeniz lazım
gamzemissss gunesinannesiiii ilk başta sakin olun süt bitmez ama stres yapmamanız önemli süyünüze güvenin sütüm var doyuyor diyin kendinize süt ilk güven istiyor sonra bebişinizi sık sık emzirin uyarmak için sütü bide ben bol bol dereotu bulgurlu yiyecekler yeşillik yedim bestlak damla bende kullanmıştım ama en önemlisi yemeğine dikkat edip bol bol emzir ve sağıyosan sağma bebekden makinenin çektiği aynı değil az görüncede stres olursun sağlıcakla kalın