nur966 Sosyal medyada paylaşım yaparmısınız ben yaparım severım paylaşmayı aslında ama şu aralar sanki biraz kabuğuma çekilmek istiyorum gibi saha çok içimde yaşamak istiyorum gibi nazara da inanıyorum ama nazardan çok herkes herşeyimi bilmesin kafasına girdim sanırım sizlerde durumlar ne kızlar
MangoluLatte nur966 tek kullandığım instagramdı. Onu da 1 yıl önce sildim zaten sıfır gönderi idi. WhatsApptan da bir şey paylaşmam. Görenler ve aile dışında kimse kızımın yüzünü bilmez, özelimi bilmez. Hoşuma gidiyor bu hayat.
alpmila nur966 evet yapıyorum ama öyle çocuklarımı eşimi vs cpk paylaşmam genelde kahve vs atarım cok nadir ailecek atarız bazen sizin gibi kabuğuma ceklip aylarca paylaşım yapmadığımda oluyor hiç paylaşım yaptığım için nazara ugramadık ama bazen uzaklaşmak iyi oluyor
ilgebrc nur966 çok paylaşım yapan biriydim 2 ay önce bütün hesaplarımı kapattım biraz uzaklaşmak istedim iyi de geldi,ister istemez kıyas yapıyordum hep böyle daha mutluyum
nur966 ilgebrc iyi cesaret çok paylaşım yapan birinin hesap kapatması nasıl peki nasıl geçiyor günleriniz
ilgebrc nur966 yemek,ev işleri,kızımla oyunlar,dışarı çıkıyoruz zaman daha iyi geçmeye başladı.Sosyal medya psikolojimi çok etkiliyordu çünkü biraz daha iyi olmaya başladım 💖
00998 nur966 sosyal medya uzun zamandır kullanmıyorum 🥹 sadece whatsaaptan paylaşım yapıyorum orası da hep tanış zaten 🥹