premsesanneai bir arkadaş daha yazmış aynılarını yaşadım 20,5 aylık hala yaşıyorum tazyik olayını ama tabi şükür tecrübeliyim şu an. Sırtınıza yastık koyup yaslanın hafif kaykılın bebek sizin üstünüze kapanmış gibi olsun yani siz bebeğin üstüne eğik durumda olmayın. Umarım açıklayıcı olmuştur. Ayy ilk zamanlar öğrenene kadar aklım çıkmıştı. Çocuk öksürdükçe anksiyete sahibi olmuştum. Sütten dolayı tıkanırsa hemen elinizin üstüne bebeği ters çevirin pat pat yapın sırtına . Allah kolaylık versin gülerek büyütün ❤️🙏