kizannesi4 ben çok görüyorum başında şal olup tayt giyenleri buna tesettür mü diyoruz? Bu tartılışır ben bunu kabullenemiyorum
Size ne onlardan? Sizi terslemek için yazmadım böyle, yanlış anlaşılmak istemem. Ama kimin, tesettürü ne şekilde ve ne kadar taşıyabildiğinden size ne, kime ne? Demek ki nefsini bu kadar yenebilmiş diyorum ben aşırı birini gördüğümde. Tesettür de nasip işi, bütün nimetler gibi. Kimsenin tesettürüne, inancını yaşama şekline içimden bile olsa laf söyleme hakkımın olmadığını biliyorum. Kötü düşünceden de tıpkı kötülük gibi Allah’a sığınıyorum. Siz ailenizi bahane olarak seçmişsiniz kendinize. Ailenizin islamiyete uygun olmayan davranışlarının sonucu sizin tesettürü terk etmeniz olamaz. Yani arada bir illiyet bağı, sebep sonuç ilişkisi yok. Yani mantıksız. Kararınızı verdiyseniz bahane aramayın. Hayatta dürüstlük her alanda çok elzem.