13 haftalık bebeğim uykusunda irkiliyor. kundağı 1. aydan bırakmıştık ama uykusundan sıçrayarak uyandığı için az önce yine yaptım. uyanıkken de azıcık yüksek seste ya da baskın harfler kullandığımızda korkup sıçrıyor. hocaya götürün okusun dediler. tamam hocaya da götürelim de öncelikle sağlıkla alakalı anormal bir durum var mı yok mu onu öğrenmek isterim.
benim bildiğim irkilme refleksi 2-3 aylıkken biter. neden hala devam ediyor sizce?