defnerozamommy Kızlar ücretli öğretmenlik yapıp doğum izninden yararlanan var mı, merak ediyorum bi bilgiye ulaşamadım
lovebabyy defnerozamommy Ücretli öğretmenlikte doğum izni diye bir şey yok. Kadrolu ya da sözleşmeli olmanız gerekiyor. Sizin işi bırakıp sonra geri dönmek istediğinizde milli eğitime yeniden başvuru yapmanız lazım. Onlar ihtiyaç olan okula yönlendirir.
18yavuzselim25alparslan defnerozamommy devlet okullarındaki ücretli ögretmenlikten bahsediyorsanız eğer onlarin doğum izni diye bir şey yok. Kadrolu ya da sözleşmeli ögretmen olmanız lazım yararlanmak için. Ama özel okullardaki öğretmenlerin belli bir süre doğum izni var.
ftmylm defnerozamommy öyle bir şey yok ücretli öğretmenlik yapan çok arkadaşım var olsa bilirdim sanırım
2124 defnerozamommy 5 yıl ücretli öğretmenlik yaptım öle bişi yok gıttğın kadar paranı alıyosun ayrıldığında tekrar dönmek için başvuru yapman lacım ayrıca aynı yer olması zor olablır çünkü sen ayrıldpında yerin dolması lazım başkasını görevlendırıler kadrlo drğisın kı kaldığın yerden devam edesın
2124 berk58 Merhaba şimdi yapmıyorum ama girdiğiz ders kadar alıyosunuz ole net bı maaş karşılığı yok