gizemm42 Önce 20 dakika sağıp 10 dakika ara veriyorsunuz. Sonra 10 dakika sağıp 10 dakika ara, tekrar 10 dakika sağıp tekrar ara, son kez 10 dakika sağıp 10 dakika ara veriyorsunuz. Bunu her gün 1 kere yaparsanız belirgin oranda artar, bende çok işe yaramıştı. Bunun dışında özellikle sabaha doğru süt üretimi çok artar (gece 3-4-5 gibi bebeğinizi saatine göre mutlaka emzirin). Bir de mamayı şırınga ya da kaşıkla vermenizi öneririm, ilk ay biberona alışınca meme reddi yapabilir maalesef. Bol bol emzirin (süt gelmese bile) eğer sütün yetmediğini düşünüyorsanız mamayı kesmeyin. Benim de sütüm yeterli değildi, yarı yarıya mama ve meme veriyordum