ss_um_ benım bebeğim de öyle olmuştu aynı aylarda 🥲suan 8 aylık mustela rahatlatıcı göğüs balsam var ondan alıp sırtına göğsüne sürün iyi gelıyor hafif mentollu bir de kuru tıkanıklık olmaya da başlamıştı Bızım onun ıcın de nazalnem diye Bır krem var bebekler ıcın burun ıcıne suruyosunz acıyor onu almıştık hatta isterseniz damşası da var onu da almıştım ama damlası çok yoğun zeytınyagı gibiydi krem daha çok kullandım