buse34_ yabancılama dönemi çok normal. Benim kızım da güleç, herkese gülen, yabancı biri ona laf attığı zaman sıcak karşılayan bir bebekken tam tersine döndü. Komşumuzla aynı asansördeydik kadın gülümsedi diye inene kadar sanki etinden et koparıyorlar gibi ağladı mesela. Kadın bile sadece gülümsedim diye korktu 😅 epey süre böyle gitti şu an 22 aylık son 1 aydır falan yine farklılaştı. Öncesinde hayatta temas edemezdi yabancı ya da az gördüğü biri. Kıyameti koparırdı. Dün ayakkabıcıda satış danışmanı ayağına bakmak dokunmak istedi bir gerildim eyvah hayatta dokundurtmaz kıyamet kopar diye ama hiç öyle olmadı.