Senaguner Selam canlaar 15 aylık oğlum var malum virüs nedeniyle dışarı da çıkamıyoruz. Evde ne tür oyunlar oynuyorsunuz bebeklerinizle😊
Prens_annesi2110 Senaguner valla 17 aylık oğlum can sıkıntısı sıkılıyor sürekli aynı oyunlar. Hayvan pazılı var onu yapıyor arada kovaları diziyor flan..kovalamaca oynuyoruz bazen alıyorm mutfakta ben yemek yaparken beni izliyor geçiyor öyle zaman
yaseminnduru Senaguner 10 gün sonra 15 aylık olacak kızım. Zeka kartlarına bakıyoruz hayvanlar,nesneler,ağız burun vs. Müzik dinliyoruz dans ediyoruz. O kaçıyor ben kovalıyorum çok hoşuna gidiyor. Renkleri öğretmeye çalışıyorum. Kendi kendine oynadığı zamanlarda da çekmeceleri boşaltıyor. Ulaşabildiği her eşyayı oda oda gezdiriyor 😂
yaseminnduru Prens_annesi2110 Anne,baba,dede,anane,cik cik, al,ver,gel,piti piti(kedi) ,mö,gıt gıt ( tavuk),bu(burun),gö(göz),ku(kulak) diyor
yaseminnduru Prens_annesi2110 Allah izin verince şakır şakır konuşacaklar inşallah. O zaman da bi sus çocuğum lütfen diyeceğiz 😂😂