prp2727 Bir sene önce sezaryen oldum dikiş yerim sürekli böyle kızarık ve kötü kokulu gobegim çok üst üste biniyor o yüzden mi böyle olan var mı
orkide2 prp2727 1 yıl geçmiş pişik gibi sanki kıvrımlar varsa hava alamadığı için olabilir güzelce temizleyin pişik kremi sürüp temiz bir bezi ütüleyip arasına koyun bi kaç günü uygulayın