mervebzdmr Kızlar gece başladı birden ya çok moralim bozuk 40 günlük bebeğim var onla ilgilenemiyorum bile ona da bir şey bulaşcak diye ödüm kopuyor nasıl toparlıcam ben biran önce 😔😔😔
kdkdkj mervebzdmr Arefe günü akşam yemekten sonra aynı şekilde bende de oldu. Bayramın birinci günü hastahaneye gittim ve serum taktırdım. Doktor aynı zamanda ilaç yazmış ilaçları da kullanıyorum fakat hala tam geçmedi.( antibiyotik hap ve mide koruyucu da yazmış onları kullanmadım) İshal baya azaldı mide bulantım da bir nebze hafifledi ama hala tam olarak geçmiş değil.
hamcokelek33 mervebzdmr ne kadar doğru bilmiyorum ama instagramda adenovirüs diye gördüm. İshal ve grip belirtileri gösteriyormuş
love_momy Ben de böyle oldun bağırsak enfeksiyonu dediler hatta hastanelik oldum serum filân yedım günlük bebeğimi evde bırakmak zorunda kaldım. Antibiyotik kullanamadım probiyotik ve kefir muz tükettim sıcak su torbası yaptım hep