miniklerinannesiiz evde işim yoksa kucağıma alıp beraber yatıyoruz en azından 1 saat uyuyor ve uyanık kaldığı saatler huysuzlanmıyor. 45 dakika uykularında ince uzun bir yastık var yan yatırıp kucağına veriyorum ve bacak arasına koyuyorum🙂 uyanacaği vakit sırt üstü dönüyor bazen, bazen de bağırıyor yüz üstü donemedigi için.
Şuan 3 ay 13 günlük yan yatirdigim zaman yüz üstü dönüyor ama kollar aşağıda kalıyor.
Birde yüz üstü yatirdigimda kafasını pek kaldiramiyor daha. Sürekli kucak istiyor birde uykusu gelmediği sürece emmiyor🙄 zor tutuyorum inşallah geçer yaa ayakta gezerek emiyor