yagmurum12 Merhaba anneler.. 16 aylık Kızım 3 gün önce yürümeye başladı.. Yeni olduğu için Yürürken sendeleyerek yürüyor.. Ne zaman düzgün bir şekilde yürür acaba.. Çünkü düşecek diye çok korkuyorum
KLORAK yagmurum12 11 aylıkken yürüdü şuan 3 yaşında hala düşüyor 😂 (işin ironisi ama çok gareketli oldugu için düşüyor) Ama bu ayak dolanması 4 5 ayni sonra biter
cglr91 11 aylık yürüdü 13 aylık dışarda rahat yürüyor ama hala bazen dengesini kaybettiği oluyor . 2 ayı geçer yani rahat tamamen düşmeden yürümesi
yagmurum12 ebrusafura şu dönemi hemen atlatmak istiyorum.. Evimin heryeri fayans ınşallah kazasız belasız atlatırım acemilik dönemini
ZeydsMom yagmurum12 evet tam da ogle o zamana kadar kosarlar surekli duserler. 2 yasda azcik anliyorlar daha dikkatli yuruyorlar
yagmurum12 KLORAK kastettiğim aslında buydu… Ayaklarının dolanması.. İlerde illaki düşecek ama şuan dengesiz yürüyor